Σάββατο 26 Φεβρουαρίου 2011

Το ζευγάρωμα της Βασίλισσας... Μελισσοαντιγραφές!!!

Στο παρακάτω ποστ....
Παρασκευή, 25 Φεβρουαρίου 2011, ώρα 23:00
Στάλθηκε το παρακαυω σχολιο...
γράφετε...
"Τότε που η θερμοκρασία ευνοεί και τη γονιμότητα του κηφήνα, η οποία επηρεάζεται πάρα πολύ από τους ζεστούς μήνες του καλοκαιριού, αλλά ευνοείται και η βασίλισσα όταν επιστρέφει γονιμοποιημένη στην κυψέλη, καθώς πρέπει να παραμείνει επί 48 ώρες σε συγκεκριμένη θερμοκρασία την οποία φροντίζουν να κρατήσουν στην κυψέλη οι εργάτριες."

Πως και γιατί επιρεάζει η θερμοκρασία τη γονιμότητα του κηφήνα? Ποιά η ιδανική για αυτόν θερμοκρασία? Πως ευνοείται η βασίλισσα? Η θερμοκρασία στην κυψέλη με παρουσία γόνου είναι 35C... οπότε σε ποια θερμοκρασία μεταβάλετε το εσωτερικό της κυψέλης από τις εργάτριες? Η μεταβολή της θερμοκρασίας όμως επιρεάζει την βιωσιμότητα του γόνου... άρα χαλάει ο γόνος στις 48 ώρες που δεν θα είναι 35C... οπότε αναπτύσονται συψηγονίες κλπ. Ή κάνω κάπου λάθος... ΑΛΛΑ δεν κάνω λάθος εγω... εσείς τα γράφετε λάθος.
Γράφεις...
"επικρατεί η άποψη ότι οι βασίλισσες που προέρχονται από σμηνουργία, είναι αυτές που έχουν την μεγαλύτερη απόδοση....Εγώ εδώ να πω ότι την άποψη αυτή την δέχομαι."
Όλα τα πειράμματα που έχουν γίνει και έχουν δημοσιευθεί έχουν αποδείξει ακριβώς το αντίθετο. Όλες οι δημοσιευμένες μελέτες λένε ότι βασίλισσες ενός έτους από βασιλοτροφία παράγουν περισσότερο από ότι οπιοσδήποτε άλλες. Για το λόγο αυτό οι βασίλισσες π΄ρεπει να αλλάζονται κάθε χρόνο το πολύ δυό χρόνια. Δικαιούστε να έχετε άποψη... αλλά είναι ΛΑΘΟΣ. 
Γράφεις "Τέλος να πω ότι σύμφωνα με τους επιστήμονες το 70% των κηφήνων είναι στείροι."
Θα ήθελα πάρα πολύ να μάθω τα ονόματα 3 επιστημώνων που το έχουν γράψει αυτό.
 Αν πέσει σβου στο μήνημα αυτό και δεν δημοσιευθεί στο blog... θα δημοσιευθέι αλλού!!!!
Και το αναμενόμενο...

 

MELISSOCOSMOS είπε...




Ανώνυμε το μήνυμα σου διαγράφηκε γιατί είσαι αγενής και με απειλείς.
Δεν σηκώνω από απειλές εγώ να ξέρεις, δημοσίευσε όπου θες το μήνυμα σου.
Μου ζητάς 3 ονόματα επιστημόνων, σιγά μη σου πω 13 ονόματα.
Prost σελίδα 357 λέει, το 30% των κηφήνων δίνουν ικανή ποσότητα σπέρματος, οι άλλοι είναι στείροι.
Ότι γράφω στηρίζεται σε γραπτά, δεν μου ήρθε ξαφνικά η επιφώτηση του Αγίου Πνεύματος για να τα γράψω αυτά.

3 σχόλια:

  1. Ετσι που το πας εσυ.... στο τελος θα τον μαθεις μελισσοκομια και θα στο παιζει...κοκορας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εχω λιώσει απο το γέλιο!! Εγώ να δεις πόσα σχόλια του έχω κάνει και δεν τα βάζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καταρχήν ευχαριστώ που διαβάσατε τις αναρτήσεις μου.

    Μακάρι, έστω και έτσι να αναγκαστούν να μάθουν.

    ψευδώνυμε... ρδώ εγώ που τα γράφω και κάνω διάλειμμα για γέλιο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ που με γράφεις... την ευχή μου νάχεις!!!

‘‘παρακαλώ πολύ όχι αισχρόλογα, σχόλια με βρισιές θα διαγράφονται, ευχαριστώ‘‘