Τρίτη 30 Ιουνίου 2015

Είμαι Μελισσοκόμος τι θα γίνει αν ψηφίσω ΟΧΙ, τι θα γίνει αν πω ΝΑI;

Δημοψήφισμα 2015,
ναι ή ου;

Image result for δημοψηφισμα 2015 γιατί ναι  

και ξαφνηκά το αν θα σωθεί η Χώρα μας εξαρτάτε από το τι θα ψηφίσουμε μεθαυριο στο δημοψήφισμα....

Αυτό το ακούω κάθε φορά που έχουμε εκλογές, αλλά αυτή τι φορά έχω την αίσθηση ότι πρόκειτο για κάτι διαφορετικό. Αισθάνομαι κάπως!!! Και για να είμαι ενημερος, μια και βρέχει σήμερα, το έριξα στην μελέτη. Διαβάζω από εδώ, διαβάζω από εκεί ... άκρη δεν βγάζω!!! 

Ανοίγω τα κανάλια και όλοι μάγκες είναι και φωνακλάδες...  από ανθρώπους που δεν κουραζονται για να βγάλουν το ψωμί τους τι περιμένεις. Ας έρθουν μαζί μου μια μέρα στα μελίσσια και όταν γυρίσουμε πίσω το βράδυ και το ποτίρι με νερό με συνιάλο θα το ζητήσουν.

Όσο πιο πολύ το ψάχνω αρχίζω και πιστεύω ότι τζάμπα μου πάει η μέρα και ότι οι αληθινές ιστορίες, αυτές με τις τράπεζες κλπ θα μας ακολουθούν. Γιατί ότι και αν είναι το αποτέλεσμα στο δημοψήφισμα, βλέπω την καθημερινότητα μου να γίνετε ακόμα πιο δύσκολη.

Ευτυχώς που πάμε στα μελίσσια και ξεχνάμε λίγο την όλη φάση... μακάρι να ανοίξει ο καιρός, να κάνουμε και το τρύγο μας και θα την βρώ εγώ την άκρη με τον φούρναρι στην τελική:

Ψωμί αυτός....

Μέλι εγώ!!!

Image result for bread and honey

Οπότε το ερώτημα "Είμαι Μελισσοκόμος τι θα γίνει αν ψηφίσω ΟΧΙ, τι θα γίνει αν πω ΝΑI;" μάλλον είναι ριτορικό στην τελική.


28761


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστώ που με γράφεις... την ευχή μου νάχεις!!!

‘‘παρακαλώ πολύ όχι αισχρόλογα, σχόλια με βρισιές θα διαγράφονται, ευχαριστώ‘‘